MG TC 1947
- Jørgen Løken Slettvold
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden - 9 år 10 måneder dager siden #4416
av Jørgen Løken Slettvold
MG TC 1947 opprettet av Jørgen Løken Slettvold
Hei,
Min kone har arvet et 1947 MG som vi vurderer å sette i stand. Bilen ble kjørt inn i garasjen i 1997 og har mer eller mindre stått der siden. Pr. idag har jeg ikke samlet mye informasjon om bilen. Av det jeg vet er den rimelig orginal, foruten ny lakkering rett før den ble satt vekk. Legger ved bilde av bilen.
I første omgang håper jeg å komme i kontakt med fagkyndig(e) person(er) som kan bistå med litt historie rundt modellen, samt kontakt med fagpersoner som i første omgang kan vurdere bilens nåværende tekniske stand. Vi holder til i Oslo i nærheten av Frysja.
Min kone har arvet et 1947 MG som vi vurderer å sette i stand. Bilen ble kjørt inn i garasjen i 1997 og har mer eller mindre stått der siden. Pr. idag har jeg ikke samlet mye informasjon om bilen. Av det jeg vet er den rimelig orginal, foruten ny lakkering rett før den ble satt vekk. Legger ved bilde av bilen.
I første omgang håper jeg å komme i kontakt med fagkyndig(e) person(er) som kan bistå med litt historie rundt modellen, samt kontakt med fagpersoner som i første omgang kan vurdere bilens nåværende tekniske stand. Vi holder til i Oslo i nærheten av Frysja.
Last edit: 9 år 10 måneder dager siden by Jørgen Løken Slettvold.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Jørgen Løken Slettvold
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden #4417
Besvart av Jørgen Løken Slettvold i emne MG TC 1947
Vedlegget ble ikke funnet
- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden #4418
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne MG TC 1947
Gratulerer med en av de peneste MG-ene av dem alle! Her er en link til noen som vet mye om nettopp denne modellen:
fromtheframeup.com/Submission.html
Ellers er jo Bjørn Rygh i Oslo guruen på MGer.
Ellers er jo Bjørn Rygh i Oslo guruen på MGer.
- Jan Emil Kristoffersen
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden #4424
av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne MG TC 1947
Nydelig bil og riktig farge! Jeg har hatt T-serie noen år og har nokså ferske erfaringer selv om det var med en TF.
Nyttig hjelper er epostlisten for MG TC på the MG Cars Enthusiasts' Club Web Site . Bare google dette så finner du den. Alle spørsmål besvares raskt av hardbarkede TC folk som vil ønske deg velkommen. Lurt med et bilde av bilen og en kort presentajon av en selv.
Ellers er det the MG Octagon club som særlig tar seg av T-serie og tidligere MG. FInt månedlig klubb blad med mye teknisk info, litt sløve hjemmesider, rabatter på deler, egen delebutikk, England. Ellers er jo From the frame up glimrende, men dyrere frakt siden det er i USA.
Klikk deg også inn på TotallyTtype og TotallyTtype2. Fantasisk kunnskapsbase.
Slå gjerne på tråden. Jeg kan (dessverre) nesten alt om å gjøre kjøredyktig igjen en T serie som har stått lenge stille.......
Nyttig hjelper er epostlisten for MG TC på the MG Cars Enthusiasts' Club Web Site . Bare google dette så finner du den. Alle spørsmål besvares raskt av hardbarkede TC folk som vil ønske deg velkommen. Lurt med et bilde av bilen og en kort presentajon av en selv.
Ellers er det the MG Octagon club som særlig tar seg av T-serie og tidligere MG. FInt månedlig klubb blad med mye teknisk info, litt sløve hjemmesider, rabatter på deler, egen delebutikk, England. Ellers er jo From the frame up glimrende, men dyrere frakt siden det er i USA.
Klikk deg også inn på TotallyTtype og TotallyTtype2. Fantasisk kunnskapsbase.
Slå gjerne på tråden. Jeg kan (dessverre) nesten alt om å gjøre kjøredyktig igjen en T serie som har stått lenge stille.......
- Jørgen Løken Slettvold
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden #4425
Besvart av Jørgen Løken Slettvold i emne MG TC 1947
Takk for tilbakemeldingene!
Da har jeg et utgangspunkt
Da har jeg et utgangspunkt

Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.452 sekunder