Skifte av frontrute Midget 65

• Vidar Lillehagen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 6 dager dager siden #5713 av Vidar Lillehagen
Skifte av frontrute Midget 65 opprettet av Vidar Lillehagen
Fikk bilen såvidt igjennom EU kontroll. Slitt frontrute og 2 draper oljelekkasje ... :-).
Har noen erfaring på hvem som er gode til å skifte vindu og gummilister rundt ? Evt hvem som kan ha slikt på lager I Norge ?
Har fått gode tips så langt på dette forumet .. :-)
Vidar

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Mer
8 år 6 dager dager siden #5715 av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne Skifte av frontrute Midget 65
Jeg kan ikke svare på selve spørsmålet ditt, Vidar. Sikkert noen fra ditt område (Oslo og omegn) som gjør det.

Jeg kan ikke la være å reflektere litt over EU-kontrollen din. Du har åpenbart betrodd bilen din til "feil" verksted. Med mindre frontruten virkelig var gåen da, og utgjorde en reell trafikkfare.

I Bergen har vi laget en side med anmeldelse av PKK-verksteder, etter inspirasjon fra avisenes filmanmeldelser. På den måten kan folk unngå å få bilen "testet" av en guttunge som overhodet ikke skjønner dette med eldre biler. Du kjenner sikkert typen. Han som kommer med PC under armen og lurer på hvor han plugger inn dataen.
Dette er kanskje noe å utvide til en anmeldelse av vanlige verksteder også. Jeg antar at de samme verkstedene ofte vil score bra både på PKK og service. Hvis dette er interessant, kan noen starte en ny tråd og "anmelde" et eller flere verksteder han kjenner. Så baller det vel på seg :-)

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.165 sekunder
Forumløsning av: Kunena