Motortrøbbel MG Midget 65
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1201
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Går ut fra at leveranse til Brødr. London var en spøk. Det er viktig at vi beholder de bilene som er igjen på veien. Om du ikke finner annen løsning kan du leie deg en bilhenger og kjøre bilen inn til meg på Alnabru i Oslo så skal jeg hjelpe deg å få den igang igjen. Jeg har helt sluttet å ta imot biler for reparasjon, men i et slikt "nødstilfelle" skal jeg hjelpe deg forutsatt at du kan ha bilen stående hos meg noen dager. Jeg er i øyeblikket på ferie, men om du tar kontakt med meg på tlf. 908 62 434 etter mandag 29. (gjerne tirsdag formiddag etter kl. 10) så kan vi avtale nærmere. Du kan godt ringe meg tidligere om du vil så kan vi avtale tidspunkt for levering.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Per Ivar Lund
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1209
av Per Ivar Lund
Besvart av Per Ivar Lund i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Hei og tusen takk for hyggelig svar. Du hadde helt rett ang.Brødrene London
Jeg er også på ferie,men vil gjerne benytte meg av ditt tilbud og dine kunnskaper
Jeg kommer hjem Lørdag 5. August,passer det at jeg ringer deg da og avtaler tid ? Takknemlig hilsen Per Ivar.

- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1211
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Ring meg gjerne på mandag 7. aug. mellom kl. 10 og 17 så kan vi lage en avtale. Jeg understreker at jeg ikke driver verksted, men håper jeg kan hjelpe deg alikevel med en diagnose og evntl. en kur. Fortsatt god ferie til oss begge

- Tom Lynga
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1222
av Tom Lynga
Besvart av Tom Lynga i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Hei,
Ønsker deg lykke til, Per Ivar
Jeg bor på Kolbotn og kjører rød MGB. Kjører ofte til Kråkstad og veiene rundt, er så koselig der. Håper å treffe deg på tur en gang, så kan vi utveksle erfaringer rundt disse litt ustabile, lunefulle engelske doningene vi begge er så facinerte av.
Min går fint, og pent. Kjell monterte elektronisk tenning for meg. Lettstartet og. Men, den har sine nykker, særlig det elektriske. Og startmotoren oppfører seg ikke pent. I blant vil den ikke gå tilbake, hviner og hyler, blir med rundt. Mon tro om det går an å montere en annen, uoriginal såden ?
Med MGB hilen fra Tom Lynga, Kolbotn
Ønsker deg lykke til, Per Ivar

Min går fint, og pent. Kjell monterte elektronisk tenning for meg. Lettstartet og. Men, den har sine nykker, særlig det elektriske. Og startmotoren oppfører seg ikke pent. I blant vil den ikke gå tilbake, hviner og hyler, blir med rundt. Mon tro om det går an å montere en annen, uoriginal såden ?
Med MGB hilen fra Tom Lynga, Kolbotn
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1235
av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Den nye typen startermotor med større dreiemoment kan være bra, mange er fornøyde med dem. Men ikke riktig alle. Den jeg prøvde ble med rundt og hylte og skrek, akkurat som du beskriver. :ohmy:
Så da var det gammel type inn igjen. Funket greit helt til den demonterte seg selv i Wales i fjor. Men den brukte som vi fikk satt inn i Abingdon oppfører seg bra.
De har sine sider, disse bilene våre. Akkurat nå er jeg mest opptatt av vannpumper. Håper den som sitter i MGBen holder fra hytta og hjem til Oslo. Der ligger en ny en som jeg hadde tenkt å sette inn vinteren som var...
Så da var det gammel type inn igjen. Funket greit helt til den demonterte seg selv i Wales i fjor. Men den brukte som vi fikk satt inn i Abingdon oppfører seg bra.
De har sine sider, disse bilene våre. Akkurat nå er jeg mest opptatt av vannpumper. Håper den som sitter i MGBen holder fra hytta og hjem til Oslo. Der ligger en ny en som jeg hadde tenkt å sette inn vinteren som var...
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Tore Lie. Grunn: Skrivefeil!
- Per Ivar Lund
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1244
av Per Ivar Lund
Besvart av Per Ivar Lund i emne Sv: Motortrøbbel MG Midget 65
Hei Tom ! Det hadde vært koselig,stikk gjerne innom når du kjører tur i vakre Kråkstad
God helg ! Per Ivar :cheer:

Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.183 sekunder