MGA-dagen 2016 ??

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden #4488 av Halvor Asland
MGA-dagen 2016 ?? opprettet av Halvor Asland
Et spørsmål til primært MGA-eierne:

Er det ønske om en MGA-dag 2016?

Et tidligere medlem tok på seg ansvaret for å gjennomføre MGA-dagen i både 2014 og 2015, men meg bekjent ble det ikke avholdt noen MGA-dag noen av årene. Ut fra skuffelsen som klart ble utrygt på dette fora, fikk jeg et inntrykk av at MGA-dagen var sterkt savnet og at en gjenoppliving var sterkt ønskelig. Jeg har derfor vært i kontakt med klubbens registerfører for MGA; Are Wang og fått Go-ahead for å starte planlegginen av en MGA-dag 2016. Ut fra klubbens registere, synes tyngdepunktet for MGA'ene i Norge å ligge i Vestfold og jeg ser derfor for meg et samarbeid med Vestfold senter i gjennomføringen av samlingen. Tidspunkt er også indikativt, men 2 helg i august har vært nevnte som et mulig tidspunkt.

For å gå videre trenger jeg svar på 3 spørsmål:

1) En arrangementskomite bør bestå av 3 personer. Noen frivillige??
2) Har noen konkret forslag til sted?
3) Har noen syn på tidspunkt?

I tillegg til klubbens medlemmer, vil vi gå ut med invitasjon til andre eiere vi vet om.

Kommentarer???

Bilder fra MGA-dagen 1999 hos Ingrid og John Barrett

Vedlegget ble ikke funnet

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden #4489 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne MGA-dagen 2016 ??
Bra Halvor!
Sett fart!, dette får dere til. :) :)

Nevner at Norsk MG Treff blir 2. eller 3. helg i august i 2016, så får dere vurdere slik dere finner det best.

• Are Wang
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden #4490 av Are Wang
Besvart av Are Wang i emne MGA-dagen 2016 ??
Sikker på at dette er populært og må vel innse at dette bør ligge innafor det geografiske mittpunkt ..

Håper noen sentrale melder seg , slik at vi kan treffes i 2016..

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden #4491 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne MGA-dagen 2016 ??
Steinar

DA MÅ VI KOORDINERE TIDSPUNKTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden #4492 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne MGA-dagen 2016 ??
Halvor

MOTTATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :)

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 9 måneder dager siden - 9 år 9 måneder dager siden #4502 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne MGA-dagen 2016 ??
NOEN EIER IKKE SKAM!!

Her blir medlemmene i Norwegian MG Drivers Club forklart hvorfor det ikke ble arrangert noen MGA-Dag 2015!!!!!!!!!! Det ble sabotert .... underforstått av sentrale medlemmer i Norsk MG Klubb!!!

La meg få tibakevise denne uriktige fremstillingen:

I god tid før kjøresesongen 2014, tilbød dette tidligere medlemmet seg å arrangere en MGA-Dagen 2014. Til tross for mange purringer, vet vi hva som skjedde:

Ikke overraskende avstedkom dette mye kritikk og for å få til en MGA-dag 2015, etablerte en 2-3 andre MGA-eiere en alternativ arrangementskomitee og hadde en konkret plan for MGA-Dagen 2015 i samarbeid med MG-entusiasten Karl Fredrik Skjæggestad i Unneberg Bil. Da dette tidligere medlemet ble informert om at han var fratatt arrangementsansvaret for MGA-Dagen 2015, tryglet han styret og registerfører om å få arrangere 2015 dagen, noe som til slutt ble etterkommet og følgelig ble den alternative arrangementskomiteen nedlagt.

Kan noen huske at det ble arrangert noen MGA-Dag 2015??? I følge meldingen over ble det hele sabotert!!!!!!! For oss som kjenner vedkommende, ble vi ikke overrasket over at det ikke ble noen MGA-Dag i 2015 heller.

I motsetning til telefoner, kan epost lagres.... Jeg er derfor i stand til å dokumentere det dette tidligere medlemmet kaller sabotasje. På denne bakgrunn tror jeg flere vil reagere over begrepet "sabotasje" fra tillitsvalgte i Norsk MG Klubb og at dette kanskje sier mer om dette tidligere medlemmet....

Når en arrangementskomitee - etter styrets mening - ikke opererer på en transparent måte, spør før man forplikter penger, ikke holder styret informert, tar strategiske beslutninger uten forutgående diskusjoner og godkjennelser i styret, da fører dette til rykter .... og basert på disse troverdige ryktene, måtte styret få bekreftet eller avkreftet disse. Derfor sendte styret følgende mail til dette tidligere medlemmet:

Bare registrering av et varemerke i Brønnøysund, kan koste 10-20 000 kr...

Etter dette ble det veldig stille - veldig stille ...... og fraværet av et svar, ble av styret tolket som at komiteen var nedlagt og at medlemmene i komiteen hadde fratrått sine verv.... Samtidig gikk ryktene om at dette tidligere medlemmet hadde alierte seg med andre og skulle likevel gjennomføre en MGA-Dag utenfor Norsk MG Klubb. Hvorvidt en slik MGA-Dag ble gjennomført vites ikke. Uansett ville nok ikke Medlem nr. 1 i Norsk MG Klubb blitt invitert! Min standing i Norwegian MG Drivers Club og versus dette tidligere medlemmet er trolig ikke bedre etter dette innlegg!!

SABOTASJE????? Spørsmålet er snarere - hvem saboterte!!!!??? Sitter man i glasshus, bør en definitivt være forsiktig med å kaste stein!!!!
Last edit: 9 år 9 måneder dager siden by Halvor Asland.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.264 sekunder
Forumløsning av: Kunena