Trenger hjelp !
- Erik Øverby
- Emneforfatter
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6100
av Erik Øverby
Trenger hjelp ! opprettet av Erik Øverby
Hei !
Jeg har kjøpt nye felger og dekk til min MGB GT 1972. Jeg skal sette på felger med 4 bolter. Trenger da hubber for dette, altså hubb for 4 bolter.
Meg fortalt skulle dette være enkelt å få fatt på. Men det viser seg at slik er det ikke. MG Hagen har 1 hub for bakhjul på lager. Jeg trenger da en til for bakhjul og 2 stk. for framhjul. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i dette, nytt eller er det noen som har brukt til salgs.
Jeg er ganske så ny med MG og klubben, så all hjelp mottas med stor takk.
Dersom jeg ikke får tak i dette, så har jeg helt nye felger og dekk til salgs. 1" Dekk 185/65 R15 88T.
Takk !
Erik Øverby - Kongsvinger
Jeg har kjøpt nye felger og dekk til min MGB GT 1972. Jeg skal sette på felger med 4 bolter. Trenger da hubber for dette, altså hubb for 4 bolter.
Meg fortalt skulle dette være enkelt å få fatt på. Men det viser seg at slik er det ikke. MG Hagen har 1 hub for bakhjul på lager. Jeg trenger da en til for bakhjul og 2 stk. for framhjul. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i dette, nytt eller er det noen som har brukt til salgs.
Jeg er ganske så ny med MG og klubben, så all hjelp mottas med stor takk.
Dersom jeg ikke får tak i dette, så har jeg helt nye felger og dekk til salgs. 1" Dekk 185/65 R15 88T.
Takk !
Erik Øverby - Kongsvinger
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6103
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Trenger hjelp !
Jeg skulle har tenkt at MG Hagen kunne bestille til deg. Ellers kan du sikkert få de hos moss-europe.co.uk eller mgocspares.co.uk, eller mange andre leverandører.
- Erik Øverby
- Emneforfatter
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6104
av Erik Øverby
Besvart av Erik Øverby i emne Trenger hjelp !
Tusen takk for svar ! Håper du har rett, men blir så forvirret av hva alle sier i ulike rettninger. Tydligvis er det forskjellige hubber til dette også, noen for eikefelger og noen for vanlige felger osv osv .... Men takk !
Har mest lyst til å selge unna alt !
Har mest lyst til å selge unna alt !
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6105
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Trenger hjelp !
Hei.
Du trenger ikke være forvirret, hvis du ringer til en av leverandørene som jeg nevnte og forklarer hva du har og hva du vil har, får du god hjelp
Du trenger ikke være forvirret, hvis du ringer til en av leverandørene som jeg nevnte og forklarer hva du har og hva du vil har, får du god hjelp
- Erik Øverby
- Emneforfatter
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6106
av Erik Øverby
Besvart av Erik Øverby i emne Trenger hjelp !
Tusen takk for meldinger og ideer. Har nå funnet en løsning.
Takk !
Takk !
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.214 sekunder