Montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på MGB 1965 model
- Erik Dalheim
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 9 måneder dager siden #5835
av Erik Dalheim
Montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på MGB 1965 model opprettet av Erik Dalheim
Er ute etter praktisk info knyttet til montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på min MGB 1965 model
Erik Dalheim medlem nr 1971
Erik Dalheim medlem nr 1971
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
7 år 9 måneder dager siden #5836
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på MGB 1965 model
Hva tenker du på av praktisk informasjon?? Montering av en slik på din bil som har en-krets bremsesystem er veldig enkelt. Du må legge opp et nytt bremserør fra den originale mastersylinderen som føres til mastersylinderen på servoen og så legges det opp et nytt rør fra servoen til det original fordelingskrysset for bremserørene til resten av bilen. Deretter må du forbinde servoens vacuumslange til manifolden, - enten via et eksisterende uttak eller du må bore opp og gjenge inn en ny vacuumstuss. Deler for dette pleier å følge med i servosettet. Så må bremsene luftes for å fjerne luft fra bremserørene og jobben er ferdig.
- Henning Dahlgren
- Besøkende
-
7 år 9 måneder dager siden #5840
av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne Montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på MGB 1965 model
Dette så bra ut. Skulle ønske jeg kunne gjort det på min TD 1953 modell.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
7 år 9 måneder dager siden #5841
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Montering av bremseforsterker, Remote Vacuum Servo Type 6. på MGB 1965 model
Henning.
Det er da ingen ting i veien for at du kan montere en slik på din bil. Om du ringer meg kan jeg råde deg videre. Kjell
Det er da ingen ting i veien for at du kan montere en slik på din bil. Om du ringer meg kan jeg råde deg videre. Kjell
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.193 sekunder