Fusking,hendelse i 3 akter.

• Bjørn Solvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 10 måneder dager siden #5821 av Bjørn Solvik
Fusking,hendelse i 3 akter. opprettet av Bjørn Solvik
På langtur frå Sunnfjord til Notodden (Bluesfetival) og Oslo med min MGB 1964 mod.vart en tur med rykk og napp.

Det starta først med små fullstendig kutt i på tenning i eit sekund eller to (som om en slo av tenninga og på att) så var alt OK i fleire mil.Har elektronisk tenning.Sjekka pluggledninger, kabler,jording,tenningslås, stikker på coil (kun 2 år gammal) etc. ingenting og finne.Nærma meg Oslo så vart det også tid for meir typisk hosting og harking. Sjekka olje (20/50)på demparane OK. Måtte innom fleire utkjøringer på grunn av dårleg gange men då gjekk motoren som han skulle og eg kunne igjen kjøre videre ganske lenge før det var påan igjen.På denne måten kom eg meg til Oslo.No var det på tide og ringe Truls Sundt i Bergen om tips og triks.Av med luftfilter for og sjekke stempelet ( HS4 forgasser) og den gode "klonken " som skal vere der når stempelet faller ned.Dette var også ok.Får forgassarane bensin? Av med bensinslanger,på med tenning. Pumpa tikka og leverte varene sine.Så opp med fremste flotørkammer. Aha,her var feilen, kammeret var helt fult med bensin, her rant det over.Rensa flotørventil, starta opp kjørte fleire prøveturer uten eit feilslag.På heimtur var det forsatt rykk og napp (frå tenning?) men det var og leve med til eg kom meg heim; til garasja ; til fred og ro, måleapperat, verktøy, ledninger,koblingskjema då skulle dette til livs.Nærma meg Hønefoss då vart det helt stopp i maskineriet,slo av tenning,fekk bilen inn på ei lomme. Ka i helv...e da no då? Etter ei stund; på med tenning,pumpa tikker (litt lenge synest eg) og motoren starter som ingenting var hendt. Sjekk av bensinlekasjer, begge flotørhusa, ikkje rusk og rask, alt ok,motoren gjekk pent og rolig og reagerte fint på gasspådrag. Kjøpte slepetau.Det gjekk bra lenge så var det full stopp igjen.Denne gangen var det ingen tikking frå bensinpumpa.Fram med hjulnøkkel og dunka litt på pumpa.Den starta med velkjende tikkinga som fylde opp forgassarane med god suppe så tut og kjør.Kom meg heim, var åleine på tur, ingen co-pilot, pent veir.
Resyme på denne turen: Forgasser rann over over pga rusk i nåleventil.(har filter) Bensinpumpe fuska (montert ny).Ny coil (montert ny). Etter fleire turer er det ikkje meir rykk og napp.
Det er vel slike hendelser en gjerne må rekne med når en kjører gammel bil, en del av sjarmen faktisk,finne ut av ting,Når det finnes gode hjelpere på telefon så er det berre ut og bruke bilen.Til neste år har vi (kona) tenkt oss en tur til Lofoten.
PS.Dette likna på en stil frå folkeskulen, men skit la gå,en kan vel lære litt av dette også.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Helge Ligaard
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 9 måneder dager siden #5825 av Helge Ligaard
Besvart av Helge Ligaard i emne Fusking,hendelse i 3 akter.
Skudd fra hofta: Vakkel i tenningslåsen? Prøv å rigle litt på nøkkelen og se om den stopper.

• Bjørn Solvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 9 måneder dager siden #5826 av Bjørn Solvik
Besvart av Bjørn Solvik i emne Fusking,hendelse i 3 akter.
Det var prøvd.Det var defekt coil som lagde tenningfusk

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.291 sekunder
Forumløsning av: Kunena