Feil med Hazard-knappen?
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 10 måneder dager siden #5808
av Raymond Wardenær
Feil med Hazard-knappen? opprettet av Raymond Wardenær
Ikke før er ny tenningslås montert, før et annet problem dukker opp. Jeg oppdaget at selve brytern for Varsellys var brukket. Jeg tok den ut og satte den inn igjen uten å få reparert den. Nå virker ikke blinklys, turteller og mer på dashbordet. Kan ødelagt varselknapp være årsaken, eller kan det være sikringer som er gått?
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
7 år 10 måneder dager siden #5814
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Feil med Hazard-knappen?
Hei Raymond. Dine antagelser er korrekte!! Varselblinklys, blinklys, turteller, bensinmåler, etc. er forsynt fra samme kilde - sikring nr. 3. Sikring nr. 3 burde være enkel å finne da det skal gå 2 grønne ledninger ut fra den. Sjekk om det er dårlig kontakt eller om sikringen er gått. Hadde turteller virket, men ikke blinklys, ville det være naturlig å tro at du hadde et problem i varselbryteren...
halvor
halvor
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 10 måneder dager siden - 7 år 10 måneder dager siden #5817
av Raymond Wardenær
Takk for det Halvor.
Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en tur ned til Mysen og Jonny hos MG-Hagen. Sikringer hadde gått og hazardbryteren var jo ødelagt. Skiftet dette og nå er bilen i orden igjen (så lenge det varer).
Besvart av Raymond Wardenær i emne Feil med Hazard-knappen?
Vedlegget ble ikke funnet
Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en tur ned til Mysen og Jonny hos MG-Hagen. Sikringer hadde gått og hazardbryteren var jo ødelagt. Skiftet dette og nå er bilen i orden igjen (så lenge det varer).
Last edit: 7 år 10 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.225 sekunder