Turteller MGB

• Kjell Hagen Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 11 måneder dager siden #5754 av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Turteller MGB
Nå selger jeg 123 fordelere og det riktige ville jo da være at de som selger den fordeleren du har hadde svart på dette. Siden problemet antagelig er det samme kan jeg gi deg "oppskriften" for 123 fordelerne og så kan du prøve om ikke dette løser problemet ditt: Originalt går det en hvit ledning fra tenningsbryteren via turtelleren til plusspolen på coilen. Dette må kobles om slik at det går en ledning direkte fra tenningsbryteren til plusspolen på coilen. Deretter legger du opp en ny ledning fra negativ polen på coilen, opp gjennom turtellerens "loop" og ned til fordelerens ledning som tidligere var koblet til coilens negative pol. Dette forsterker signalet som turtelleren bruker for å virke som den skal og problemet med ustabil turteller vil i de fleste tilfelle være løst. Lykke til.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Eivind Nyborg
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 11 måneder dager siden #5756 av Eivind Nyborg
Besvart av Eivind Nyborg i emne Turteller MGB
Har en god venn som er litt flink med bilelektro som kan hjelpe meg å prøve dette om litt, vedk. er på ferie i øyeblikket. Hvis ikke dette funker, kontakter jeg Unneberg bil. Takk igjen, ha en fin dag! Eivind

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.238 sekunder
Forumløsning av: Kunena