Her er et godt, gammeldags mekanisk verksted
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 11 måneder dager siden - 9 år 11 måneder dager siden #4397
av Raymond Wardenær
Her er et godt, gammeldags mekanisk verksted opprettet av Raymond Wardenær
Det begynner å bli færre mekaniske verksteder. Jeg trengte hjelp for å få festet min fine girkule til stanga, den løsnet hele tida. Så fant jeg fram til Skjerdens Mekaniske Verksted i Brobekkvien 102 b i Oslo. Der var akkurat så rotete som det skal være på et skikkelig mekanisk verksted. Og det luktet godt, slik det skal gjøre på et skikkelig verksted.
Og de ordnet saken mer girkula, først satte de inn en foring i kula, som de boret opp til å passe til stanga. Det fungerte perfekt! Siden har den vakre valnøttrekula sittet som den skal!
Så om du trenger gjort noe med bilen som du ikke klarer av selv, anbefaler jeg dette verkstedet!
Skjerdens Mekaniske Verksted startet opp for rundt tjue år siden og har i dag 11 ansatte. De er ikke et bilverksted, men hjelper deg stort sett "med alt" av mekanisk arbeid. I tillegg er de spesialister på båtpropeller.
På det første bildet ser vi daglig leder Knut Skjerden. De to karene med en propell er Jan Michael og André Skjerden.
Og de ordnet saken mer girkula, først satte de inn en foring i kula, som de boret opp til å passe til stanga. Det fungerte perfekt! Siden har den vakre valnøttrekula sittet som den skal!
Så om du trenger gjort noe med bilen som du ikke klarer av selv, anbefaler jeg dette verkstedet!
Skjerdens Mekaniske Verksted startet opp for rundt tjue år siden og har i dag 11 ansatte. De er ikke et bilverksted, men hjelper deg stort sett "med alt" av mekanisk arbeid. I tillegg er de spesialister på båtpropeller.
På det første bildet ser vi daglig leder Knut Skjerden. De to karene med en propell er Jan Michael og André Skjerden.
Vedlegget ble ikke funnet
Last edit: 9 år 11 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kenneth Gustavsen
- Besøkende
-
9 år 11 måneder dager siden #4399
av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne Her er et godt, gammeldags mekanisk verksted
Bare nevner verkstedet til Finn Brynildsrud i Moss også.
Han er medlem i klubben!
Han er medlem i klubben!
- Jon Fredheim
- Besøkende
-
9 år 11 måneder dager siden #4400
av Jon Fredheim
Besvart av Jon Fredheim i emne Her er et godt, gammeldags mekanisk verksted
Fredrikstad Vikleverksted
er enda ett av de gode gamle.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.244 sekunder