Batteri deksel MGB
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
10 år 1 uke dager siden #4317
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Batteri deksel MGB
Du kan jo ta kontakt med meg Vidar ang. låseboltene. Hvor mange trenger du?
Ang. tverrkabelen fra det gamle batterioppsettet kan denne bare fjernes.Den går fra den ene siden gjennom hull i batterikassene over til den andre siden. Ofte er den festet med et klips, men like ofte mangler dette. Om du har store polklemmer i enden på kabelen kan det være nødvendig å fjerne en av de for å få kabelen gjennom hullene.
Ang. tverrkabelen fra det gamle batterioppsettet kan denne bare fjernes.Den går fra den ene siden gjennom hull i batterikassene over til den andre siden. Ofte er den festet med et klips, men like ofte mangler dette. Om du har store polklemmer i enden på kabelen kan det være nødvendig å fjerne en av de for å få kabelen gjennom hullene.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Vidar Holum
- Besøkende
-
10 år 1 uke dager siden #4318
av Vidar Holum
Besvart av Vidar Holum i emne Batteri deksel MGB
Hei
Tro ikke den var så enkel å skaffe.
Tro ikke den var så enkel å skaffe.
- Vidar Holum
- Besøkende
-
9 år 10 måneder dager siden - 9 år 10 måneder dager siden #4405
av Vidar Holum
Besvart av Vidar Holum i emne Batteri deksel MGB
Hei
Jeg lovet dere innspill på løsning, fikk god hjelp av blikkenslager Solheim på Jessheim
Han lagde lokk for 150 NOK for meg som jeg sprayet silkematt og har festet med borrelås rundt. Blikkenslagers råd som er en dreven Gold Wing sykkelist og har brukt borrelås der:-) Ved siden av ser dere boks om går i det andre rommet som jeg kjøpte hos Kjell på MG Service Alnabru.
Vedlagt finner dere mal i PDF 1 til 1 hvis jeg har fått det til riktig.
Jeg lovet dere innspill på løsning, fikk god hjelp av blikkenslager Solheim på Jessheim
Han lagde lokk for 150 NOK for meg som jeg sprayet silkematt og har festet med borrelås rundt. Blikkenslagers råd som er en dreven Gold Wing sykkelist og har brukt borrelås der:-) Ved siden av ser dere boks om går i det andre rommet som jeg kjøpte hos Kjell på MG Service Alnabru.
Vedlegget ble ikke funnet
Vedlegget ble ikke funnet
Vedlagt finner dere mal i PDF 1 til 1 hvis jeg har fått det til riktig.
Last edit: 9 år 10 måneder dager siden by Vidar Holum.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.199 sekunder