Skummelt med to biler
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 9 måneder dager siden #3512
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Skummelt med to biler
Easy Park var hjelpsomme og sendte meg bekreftelse på at jeg hadde betalt for parkering i dette tidsrommet. Men det er jo ikke sikkert Miljøetaten ettergir boten likevel.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
10 år 9 måneder dager siden #3513
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Skummelt med to biler
Ang. konvertering til elektrisk drift sto det for et år eller to siden en interresant artikkel i medlemsbladet til MG Owners Club om en som hadde konvertert en moderne MGF. En meget godt gjennomført konvertering med veldig godt resultat. Problemet er selvfølgelig kostnadene. Batteripakken er VELDIG dyr. Kanskje den letteste veien å gå om man har slike planer er å kjøpe en hel kollisjonsskadet "elektro"bil og ta alt utstyret fra denne. Kanskje Kai Hager kan bruke delene fra sin el-bil (selv om ikke denne er skadet!) og konvertere MGB'en?

- Kai Endre Hager
- Besøkende
-
10 år 9 måneder dager siden #3514
av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Skummelt med to biler
Det blir nok altfor omfattende og vanskelig konvertering, Kjell. Men kanskje noe for deg? 
Dessuten liker jeg veldig godt kjøreegenskapene til Leaf, og blir nok heller ikke skuffet over en Tesla :whistle: Jeg får nok beholde MG´en som den er, med sin gammeldagse og sjarmerende teknologi :cheer: :cheer: :cheer: Og nostalgi er en god følelse

Dessuten liker jeg veldig godt kjøreegenskapene til Leaf, og blir nok heller ikke skuffet over en Tesla :whistle: Jeg får nok beholde MG´en som den er, med sin gammeldagse og sjarmerende teknologi :cheer: :cheer: :cheer: Og nostalgi er en god følelse

- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 9 måneder dager siden #3518
av Raymond Wardenær
Nå er søknaden om å få slippe boten sendt inn.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 7 måneder dager siden #3633
av Raymond Wardenær
og den ble selvsagt avslått...
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.242 sekunder