Slitt kingbolt
- Tellef Hertzberg
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 10 måneder dager siden #3464
av Tellef Hertzberg
Slitt kingbolt opprettet av Tellef Hertzberg
Da var EU kontrollen på -64 B'en over for denne gang.
Det har stort sett gått veldig bra i 20 år så det var vel bare et tids spørsmål før det kom en anmerkning på noe litt mer alvorlig.
2'er på 'Slakk i Høyre Kingbolt'
Har lest meg opp på hvordan man skifter denne og er ikke så veldig lysten på å forsøke meg selv. :unsure:
Finnes det noen i Bergens området (Firma eller privat) som har kunnskapene/utstyret og som kan ta denne jobben for meg?
Jeg kommer til å bestille en fullt overhalt kingpin unit fra England så det er bare snakk om å bytte den 'gamle' med en ovehalt.
Er det anbefalt å ta begge sider samtidig? I så tilfelle kan jeg bestille for begge sider.
Jeg vurderer også å ta hjullager og bærearms foringer i samme rennet om de ser suspekte ut. Deler til dette har lagt i skuffen i boden alt for lenge :whistle:
Det har stort sett gått veldig bra i 20 år så det var vel bare et tids spørsmål før det kom en anmerkning på noe litt mer alvorlig.
2'er på 'Slakk i Høyre Kingbolt'
Har lest meg opp på hvordan man skifter denne og er ikke så veldig lysten på å forsøke meg selv. :unsure:
Finnes det noen i Bergens området (Firma eller privat) som har kunnskapene/utstyret og som kan ta denne jobben for meg?
Jeg kommer til å bestille en fullt overhalt kingpin unit fra England så det er bare snakk om å bytte den 'gamle' med en ovehalt.
Er det anbefalt å ta begge sider samtidig? I så tilfelle kan jeg bestille for begge sider.
Jeg vurderer også å ta hjullager og bærearms foringer i samme rennet om de ser suspekte ut. Deler til dette har lagt i skuffen i boden alt for lenge :whistle:
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Karl Fredrik Skjæggestad
- Besøkende
-
10 år 10 måneder dager siden #3469
av Karl Fredrik Skjæggestad
Besvart av Karl Fredrik Skjæggestad i emne Slitt kingbolt
Hei, vi selger ferdig overhalte King Pin / uprights 815,- pr side hvis den gamle blir levert tilbake
dette er noe vi normalt har på lager
venstre uprights
høyre uprights
Unneberg Bil
33330606
dette er noe vi normalt har på lager
venstre uprights
høyre uprights
Unneberg Bil
33330606
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.246 sekunder