MG-mekaniker "på jordet"
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden - 11 år 10 måneder dager siden #1389
av Raymond Wardenær
I dag, torsdag, fikk jeg byttet chokekabelen på min GT. Jeg lette meg fram på småveier i Østfold på jakt etter et sted hvor det finnes en dyktig mekaniker, polakken Andrzej Baranski. Han holder til i lokalene til MG-Hagen i en stor låve i et vakkert jordbrukslandskap i Eidskog i Østfold. Da jeg kom dit i dag sto det 3 MGB GTer der fra før, to av dem V8.
Jeg skulle bytte til kabel med vingehåndtak, siden det har vært nesten umulig å trekke ut choken med den runde (originale) knappen, som på min bil sitter helt oppe i hjørnet til høyre (amerikansk modell). Og Andy, som vi kaller han, ordnet det raskt, før han fortsatte med andre biler i låven.
Her et bilde av Andy ved min bil i dag.
MG-mekaniker "på jordet" opprettet av Raymond Wardenær
Vedlegget ble ikke funnet
I dag, torsdag, fikk jeg byttet chokekabelen på min GT. Jeg lette meg fram på småveier i Østfold på jakt etter et sted hvor det finnes en dyktig mekaniker, polakken Andrzej Baranski. Han holder til i lokalene til MG-Hagen i en stor låve i et vakkert jordbrukslandskap i Eidskog i Østfold. Da jeg kom dit i dag sto det 3 MGB GTer der fra før, to av dem V8.
Jeg skulle bytte til kabel med vingehåndtak, siden det har vært nesten umulig å trekke ut choken med den runde (originale) knappen, som på min bil sitter helt oppe i hjørnet til høyre (amerikansk modell). Og Andy, som vi kaller han, ordnet det raskt, før han fortsatte med andre biler i låven.
Her et bilde av Andy ved min bil i dag.
Last edit: 11 år 10 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden - 11 år 10 måneder dager siden #1402
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne MG-mekaniker "på jordet"
I tillegg til sin grunnutdannelse som oppretter og bilmekaniker og lang erfaring fra bilarbeid i Tyskland, USA, Canada og Irland har han fått to og et halvt års opplæring i MG-reparasjoner hos meg. Ikke noe rart han er flink
(her skulle det stått et spøkefullt "smilefjes" men ser ut som om den funksjonen ikke fungerer i øyeblikket).
(her skulle det stått et spøkefullt "smilefjes" men ser ut som om den funksjonen ikke fungerer i øyeblikket).
Last edit: 11 år 10 måneder dager siden by Kjell Hagen Nilsen.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.185 sekunder