OBD II
- Trond Røed
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 1 måned dager siden #6009
av Trond Røed
OBD II opprettet av Trond Røed
Hei. Er det riktig at det ikke finnes OBD II kontakt på min MGF VVC 1996, eller tilsvarende. I sikringspanelet er det bare et hull, der kontakten skulle ha vært.
Noen som kjenner til dette, og om hvordan en allikevel kan få ut en diagnose avlesning?
På forhånd takk.
Noen som kjenner til dette, og om hvordan en allikevel kan få ut en diagnose avlesning?
På forhånd takk.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Trond Røed
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 1 måned dager siden #6011
av Trond Røed
Besvart av Trond Røed i emne OBD II
Jeg fant en slik kontakt som vist i vedlegget, bak sikringsboksen. Noen som kjenner til denne
- Stian Raknes
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6099
av Stian Raknes
Besvart av Stian Raknes i emne OBD II
Hei, fant du ut av dette? Jeg tror ikke 1996 har OBD II. Jeg har en 1997 som jeg prøver å finne ut av diagnose (SRS) til. Jeg finne rikek noen kontakter som kan ligne rundt sikringsboksen i kupe.
- Stian Raknes
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6101
av Stian Raknes
Besvart av Stian Raknes i emne OBD II
Jeg fant kontakten, helt øverst til venstre i sikringsboksen inn ei kupeen. Da kan jeg bestille diagnoseutstyr.
- Trond Røed
- Emneforfatter
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6102
av Trond Røed
Besvart av Trond Røed i emne OBD II
Jeg har tre slike. En fra 96, en fra 97 og en fra 98.
De to nyeste har begge OBD II kontakt øverst til V på sikringspanelet, men 96 modellen har bare en tom plass på samme sted.
De to nyeste har begge OBD II kontakt øverst til V på sikringspanelet, men 96 modellen har bare en tom plass på samme sted.
- Are Trælvik
- Besøkende
-
6 år 9 måneder dager siden #6116
av Are Trælvik
Besvart av Are Trælvik i emne OBD II
Hei har forsket litt på dette. det er mems1,9 på de eldre bilene. ikke mange lesere som tar den. på nyere er det mems3.0 software. kjøpte en leser som jeg mener heter t300 etter å ha lest mange tråder om dette før jeg fikk noe som leste motorkodene i hvert fall. Hvis dere har annen info om muligheter til å lese av så rop ut. Hvis interesse kan jeg skaffe eksakt info om min leser
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.261 sekunder