BREMSER

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 6 måneder dager siden #5905 av Halvor Asland
BREMSER opprettet av Halvor Asland
Ikke det at min '02 TF ikke har gode bremser, men ..... da muligheten bød seg, gikk jeg til anskaffelse av "4 pot AP MG TF Trophy" calipere.

Vedlegget ble ikke funnet

Disse ble installert sammen med nye 304mm ventilerte skiver ( mot 240 mm originalt på min) her i høst og etter en periode med forsiktig innkjøring, har jeg nå gjort et par tøffe nedbremsinger .....

Vedlegget ble ikke funnet

Jeg er full av beundring!!!!!!! Dette er en betydelig større forbedring enn jeg hadde våget å håpe!!! Ikke antydning til fading på tross av gjentatte harde nedbremsinger .... og et suuuug i maven så lenge dekkene har grep!!

Eneste overraskelsen var at disse bremsecaliperne krever de spesielle "11 spoke" 16" felgene. Med andre ord passet ikke min 16" "Hairpin" felger over caliperne. Dette ble løst med en liten spacer mellom felg og bremseskive.

mvh Halvor

PS!! På grunn av missforståelser, har jeg 2 ekstra sett med brukte 4-pot calipere. Jeg har nye bolter, nytt paknings-sett, nytt crossover rør, osv. Om noen er interessert, kan de sende meg en melding....

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Mer
7 år 6 måneder dager siden #5916 av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne BREMSER
Jeg har sett annonsen din i kjøp-og-salg her på nettsiden.

Hvis du trenger noen å snakke med, skal du vite at jeg er her for deg. Ingen skal behøve å slite med slikt alene, her i klubben.

Ellers går jeg ut fra at helsevesenet kan stille med en passende terapeut. Du skal se det finnes en FB-gruppe for slike som deg, også. For eksempel under merkelappen "Fortvilte eBay-ofre".

Alle gode klubbvenner stemmer nok i når jeg ønsker deg en umiddelbar og god bedring.

Og god jul, forresten :P

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.197 sekunder
Forumløsning av: Kunena