Hjelp - clutchpumpe
- Trond Røed
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 11 måneder dager siden #3354
av Trond Røed
Hjelp - clutchpumpe opprettet av Trond Røed
Har akutt behov for ny hovedpumpe eller repsett til clutch. Er det noen som kan hjelpe?
Vil gjerne ha slavepumpe også. Har forsøkt å lufte anlegget men jeg får ikke opp trykket
Vil gjerne ha slavepumpe også. Har forsøkt å lufte anlegget men jeg får ikke opp trykket
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
10 år 11 måneder dager siden #3355
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Hjelp - clutchpumpe
Beklager at jeg ikke kan hjelpe her ....
..., men da jeg fikk akutt behov for en toppakning til min TF, leverte Rimmer Bros. denne på 3 dager!!!!
Er for tiden i Danmark i ..... TF!!
halvor
..., men da jeg fikk akutt behov for en toppakning til min TF, leverte Rimmer Bros. denne på 3 dager!!!!
Er for tiden i Danmark i ..... TF!!

- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
10 år 11 måneder dager siden #3360
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Hjelp - clutchpumpe
Om det er til klassisk TF har jeg antagelig delene du trenger på lager. Er ikke så sikker om du snakker om de moderne TF'ene. Kan du avklare hva du har??
- Trond Røed
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 10 måneder dager siden #3382
av Trond Røed
Besvart av Trond Røed i emne Hjelp - clutchpumpe
Takk for gode forslag og respons.
Jeg har selv nylig måtte kjøpe dynamo fra Rimmer og det tok bare 5 dager, men da måtte jeg betale hurtigfrakt og det var over 700 kr i fraktkost.
Det er en moderne Mgf jeg har så da hjelper det nok ikke med deler til TF.
Jeg har løst det akutte problemet med å få tak på en vakumpumpe som jeg satte på slavesylinderen og det fikk tatt ut det som var av luft. Imidlertid tar fortsatt clutchen noe langt inne.
Uansett takk for svar
Jeg har selv nylig måtte kjøpe dynamo fra Rimmer og det tok bare 5 dager, men da måtte jeg betale hurtigfrakt og det var over 700 kr i fraktkost.
Det er en moderne Mgf jeg har så da hjelper det nok ikke med deler til TF.
Jeg har løst det akutte problemet med å få tak på en vakumpumpe som jeg satte på slavesylinderen og det fikk tatt ut det som var av luft. Imidlertid tar fortsatt clutchen noe langt inne.
Uansett takk for svar
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.205 sekunder