MG Service A/S legger ned virksomheten

• Kjell Hagen Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden - 8 år 5 måneder dager siden #5441 av Kjell Hagen Nilsen
MG Service A/S legger ned virksomheten opprettet av Kjell Hagen Nilsen
Alderen tar oss alle etterhvert og jeg har besluttet å endelig legge ned min virksomhet MG Service A/S etter nesten 15 års drift. Som mange vet har jeg det siste året vært i en nedleggingsfase med redusert virksomhet, men nå har jeg solgt hele delelageret samt hele mitt private bruktdelelager til Thor Gunnar Kaugerud i Fredrikstad som etterhvert vil dra igang en delesalgsvirksomhet for klassiske biler gjennom sitt firma Classic Auto. Dere kan treffe han på tlf.nr. 90569988 eller email tg@tgk.no om det er noe dere trenger. Jeg vil opprettholde en viss virksomhet idet jeg inntil videre fortsatt vil importere og selge 123 helektroniske fordelere som har gitt mange MG'er "et nytt liv".
Jeg benytter anledningen til å takke alle tidligere kunder og øvrige MG-Venner for hyggelig forbindelse gjennom mine år i MG-miljøet. Som privatperson vil jeg fortsatt ha min MGB og være tilknyttet MG-miljøet gjennom mitt medlemskap i Oslo og Follo avd. Jeg vil nok også ha noen innlegg på MG-forumet i de tilfelle jeg føler jeg har noe å bidra med gjennom den smule erfaring og kunnskap jeg har tilegnet meg gjennom et langt MG-liv.
Kjell Hagen Nilsen
Last edit: 8 år 5 måneder dager siden by Truls Sundt.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Raymond Wardenær
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden #5442 av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne MG Service A/S legger ned virksomheten
Dette var ikke akkurat noen gledelig melding, selv om den var ventet. Jeg vil takke Kjell for all veiledning og hjelp, og selvsagt for alle deler han har klart å skaffe meg. Jeg vil også takke for at han alltid har hatt tid til å lytte og svare på spørsmål fra en som har visst så lite om bilens indre.

Vedlegget ble ikke funnet

Mer
8 år 5 måneder dager siden - 8 år 5 måneder dager siden #5443 av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne MG Service A/S legger ned virksomheten
Jeg har "Likt dette innlegget" ikke fordi jeg liker det. Men fordi jeg takker Kjell for den hjelpen han har gitt våre medlemmer. Alltid positiv selv om spørsmålene har vært vanskelige. Håper vi kan bruke hans ekspertise i fremtiden. Lykke til.

Truls Sundt
Last edit: 8 år 5 måneder dager siden by Truls Sundt.

• Tore Lie
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden #5444 av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne MG Service A/S legger ned virksomheten
Litt trist, men ventet, varslet og veldig forståelig. Men da håper vi å se deg mye oftere med MGBen på turene våre, og at vi fortsatt kan ha glede av deg som levende MG-leksikon på Ekebergmarkedet.

• Henning Dahlgren
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden #5445 av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne MG Service A/S legger ned virksomheten
Det skjer nye ting i 2017 forstår jeg. noe er leit og noe er bedre når man har nådd sin grense. Håper du får mange fine år som pensjonist og at vi kan se deg rundt i MG milgjønde. En stor TAKK til Kjell Nilsen.

• Jan Emil Kristoffersen
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden #5447 av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne MG Service A/S legger ned virksomheten
Alt har sin tid, også yrkeslivet. I de syv årene jeg har hatt MG har du alltid vært tilgjengelig for både fremskaffelse av deler og gode svar, både på intelligente og mindre intelligente spørsmål fra meg. En stor takk for meget god kundebehandling,og ikke glem overdrive-bryteren som pensjonist!

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.220 sekunder
Forumløsning av: Kunena