Farge på TDen
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1762
av Raymond Wardenær
Farge på TDen opprettet av Raymond Wardenær
Da jeg kjøpte TDen i England for fire år siden, hos Terry Bone, hadde han to biler å tilby. Den ene var i Ivory med rød grill, seter og dash, den andre var hvit med grønne seter, grønn grill og dashbord. Jeg ville helst ha den første, men Terry sa den andre var bedre egnet for en som ikke var flink til å mekke selv.
Men jeg har egentlig aldri vært begeistret for hvit TD. Men dessverre er det slik at jeg ikke har økonomi til å få den omlakkert. Jeg spurte hos det lakkeringsfirmaet som hadde hatt mine tidligere biler, de tippet på 70.000 kroner. I Polen ville det være mye billigere, selvsagt, men da må den jo fraktes dit.
Men jeg har i alle fall tenkt litt over hvilke farger jeg ville hatt, om osv.
Da tror jeg at jeg ville hatt den mørkeste grønnfargen på karosseriet, og siden det gratis å drømme, ville jeg hatt beige seter og dasbord og en liknende farge på grillen, og naturfarget kalesje.
Hva synes dere om farger på TDer?
Men jeg har egentlig aldri vært begeistret for hvit TD. Men dessverre er det slik at jeg ikke har økonomi til å få den omlakkert. Jeg spurte hos det lakkeringsfirmaet som hadde hatt mine tidligere biler, de tippet på 70.000 kroner. I Polen ville det være mye billigere, selvsagt, men da må den jo fraktes dit.
Men jeg har i alle fall tenkt litt over hvilke farger jeg ville hatt, om osv.
Da tror jeg at jeg ville hatt den mørkeste grønnfargen på karosseriet, og siden det gratis å drømme, ville jeg hatt beige seter og dasbord og en liknende farge på grillen, og naturfarget kalesje.
Hva synes dere om farger på TDer?
Vedlegget ble ikke funnet
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1763
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Farge på TDen
Hei Raymond
Jeg synes din MG TD er flott i hvit. Den er fin i andre farger også, men behold den i hvit du?
Jeg synes din MG TD er flott i hvit. Den er fin i andre farger også, men behold den i hvit du?
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden - 11 år 9 måneder dager siden #1764
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Farge på TDen
Det blir nok til det, lommeboka bestemmer. 
Men du vet, denne bilen var aldri hvit originalt.

Men du vet, denne bilen var aldri hvit originalt.
Last edit: 11 år 9 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
- Jørgen Topp
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2487
av Jørgen Topp
Besvart av Jørgen Topp i emne Farge på TDen
Hei,
Jeg skal omlakkere min TD. Jeg demonterer selv og leverer til lakkereren. Han ligger LANGT under de 70000 du nevner her. Laaangt under.
Sånn bare til orientering. Han holder til i utkanten av Gjøvik.
Sånn i all vennskapelighet.
Jeg skal omlakkere min TD. Jeg demonterer selv og leverer til lakkereren. Han ligger LANGT under de 70000 du nevner her. Laaangt under.
Sånn bare til orientering. Han holder til i utkanten av Gjøvik.
Sånn i all vennskapelighet.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2488
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Farge på TDen
Takk for det, Jørgen. En venn av meg fikk omlakkert sin Mercedes 600 for noen få år siden, i Polen. Det kostet 20.000. Så vet jeg at det finnes rimelige billakkerere i de baltiske land, men jeg synes det blir litt tungvint.
Hvilken farge skal du ha?
Lykke til på Gjøvik!
Hvilken farge skal du ha?
Lykke til på Gjøvik!
- Jørgen Topp
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2490
av Jørgen Topp
Besvart av Jørgen Topp i emne Farge på TDen
Den heter visstnok Ivory/cream, men når jeg slår opp på nettet skiller de mellom Ivory og Cream og det er en temmelig stor avstand mellom de to. Håper å finne koden, men tror det kan lønne seg å bruke fargevifte for så å blande selv. Altså lakkereren. Han tar 25 tusen for jobben forøvrig.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.271 sekunder